Klienci, którzy chcą dzisiaj kupować taniej mają mnóstwo możliwości. Czekają na nich programy lojalnościowe, kody i kupony rabatowe, promocje i wyprzedaże. Niemal każdego dnia czeka mnóstwo cenowych okazji. Dzięki nim można kupić wiele produktów w obniżonej cenie. Jeśli jednak klient nie okaże się rozsądny, to na takich okazjach zamiast zyskać, może wiele stracić.
Jak nie dać się oszukać podczas cenowych promocji?
Nierzetelny sprzedawca Tym, co charakteryzuje promocję jest obustronna korzyść. Klient ma otrzymać pełnowartościowy towar w niższej cenie, a sklep zyskać więcej klientów i zwiększyć swoją sprzedaż. Gdy oba te warunki wystąpią, możemy powiedzieć, że promocja była zorganizowana i prowadzona w prawidłowy sposób. Niestety nie brakuje nieuczciwych sprzedawców, którzy myślą tylko o własnych korzyściach. Oszukują klientów między innymi w ten sposób, że na krótko przed zaplanowanym terminem promocji podnoszą ceny. W dniu promocji obniżają ją do pierwotnej ceny. Wielu klientów skusi się na produkt z karteczką „promocja!”. Aby uniknąć tego typu praktyk nieuczciwych sprzedawców, nauczymy się porównywać ceny tych samych produktów, ale dostępnych w różnych sklepach. Nie dajmy się oszukiwać!